4 kwietnia Tradis łączy się z Eurocash S.A. i zmienia się w Eurocash Dystrybucja

Tradis

-> Dla klienta -> eHurtownia

System eHurtownia jest zaawansowaną platformą handlu B2B (Business to Business). Autorski system Tradisu umożliwia składanie zamówień za pośrednictwem komputera z dostępem do Internetu, a także, dzięki aplikacji Mobiz_Tradis, poprzez urządzenia mobilne – tablet czy smartfon. Dodatkowo, pozwala na rozbudowaną dwustronną komunikację pomiędzy Tradisem i Kontrahentem, zapewniając szereg narzędzi, które usprawniają prowadzenie placówek.

Zalety:

  • Prosta, intuicyjna obsługa programu
  • Wymiana dokumentów w formie elektronicznej
  • Tworzenie zamówienia z wykorzystaniem czytnika kodów kreskowych
  • Gwarantowana dostępność aktualnej oferty
  • Podgląd realizacji zamówień wysłanych przez przedstawicieli handlowych
  • Szczegółowy opis produktów
  • Wgląd w warunki hadlowe
  • Dostęp do aktualnych promocji
  • Pewność realizacji zamówienia, stały podgląd stanu realizacji
  • Oszczędność czasu poświęcanego na składanie zamówień
  • Zwiększenie sprzedaży dzięki lepszemu zaopatrzeniu sklepu
  • Kontrola stanu płatności
  • Opcja automatycznego doliczania marży

Uniwersalność i dostępność
Dzięki zastosowaniu specjalnego systemu kont nasz Klient posiada możliwość składania zamówień dla kilku swoich sklepów posiadając tylko jednego użytkownika. Dostęp do aplikacji ma każdy Klient posiadający komputer z dostępem do Internetu. Wystarczy zalogować się na stronę internetową (wersja online) by widzieć aktualną ofertę handlową i składać zamówienia  24 h na dobę, 365 dni w roku. Dla użytkowników którzy wolą pracować bez konieczności ciągłego połączenia z Internetem udostępniamy wersję offlline programu, instalowaną na komputerze Klienta.

Bezpieczeństwo
Zabezpieczenia zastosowane w eHurtowni w pełni gwarantują poufność i bezpieczeństwo danych. Unikalne identyfikatory i hasła użytkowników to łatwość identyfikacji użytkownika oraz zabezpieczenie przed korzystaniem z systemu przez osoby niepożądane.

Prosta obsługa
eHurtownia to łatwy dostęp do produktów, przejrzysty układ oferty i możliwość indywidualizacji prezentowanych danych. Sam Klient decyduje o tym jakie informacje i w jakiej kolejności chce widzieć w prezentowanej ofercie. Program posiada możliwość sortowania oferty (alfabetycznie, wg. cen, indeksów, wysokości bonifikaty, itp). Dodatkowym atutem jest szczegółowy opis artykułu ze zdjęciem oraz możliwość aktualizacji zdjęć dla wybranych produktów. W łatwy sposób można zidentyfikować typ towaru dzięki oznakowaniu go ikonami. Wyszukiwanie asortymentu odbywa się poprzez wykorzystanie bardzo efektywnych mechanizmów filtrowania. Każdy Klient posiada zróżnicowaną ofertę w oparciu o indywidualne warunki handlowe.

Szybkie zakupy
Opcja ta służy do błyskawicznego przygotowania zamówienia, posługując się indeksami towarowymi lub kodami EAN wyszukując towar poprzez czytnik kodów kreskowych. Klient zyskuje dynamiczny podgląd zawartości koszyka i podgląd wartości zamówienia (koszyka).

Promocje
Klient posiada dostęp do różnorodnych akcji promocyjnych. Specjalnie dla naszych Klientów zostało utworzone oddzielne okno promocji zawierające spis aktualnych promocji dostępnych dla Klienta.

Historia zamówień i dokumentów
Funkcjonalność ta umożliwia kontrolowanie realizacji zamówień wysyłanych przez naszych Klientów bezpośrednio z aplikacji eHurtownia oraz zamówień wysyłanych przez:

  • Przedstawicieli handlowych naszej firmy,
  • Przedstawicieli handlowych Producentów,

Tutaj Klient może pobrać faktury i dokumenty dostaw w formie elektronicznej.

Aktualna informacja
Poprzez platformę eHurtownia informujemy naszych Klientów o:

  • Limicie kredytowym
  • Saldzie rozliczeń
  • Kwocie blokującej
  • Realizacji zamówienia
  • Bonifikatach
  • Promocjach
  • Stanie rozliczeń z dostawcą, z możliwością wydruku polecenia zapłaty wybranych faktur, przelewem lub gotówką
  • Koncesjach
  • Wiadomościach z lokalnych oddziałów naszej firmy (np. inwentaryzacja )

Kompatybilność
eHurtownia współpracuje z większością dostępnych na rynku programów magazynowo handlowych zapewnia możliwość:

  • importu zamówień z programów zewnętrznych do eHurtowni
  • eksportu faktur eHurtowni do programów zewnętrznych

Posiadamy kilkadziesiąt formatów dokumentów elektronicznych dla programów magazynowo handlowych. Najpopularniejsze z nich to: eXpedient, KC-Firma, Hipermarket, Procomp, Magnat, PC-Market, Zeto, Small Business

Funkcje dodatkowe wersji online
Każdy Klient ma możliwość zdefiniowania na stronie internetowej za pomocą narzędzia MAR?OWNIK dla każdego towaru, grupy, podgrupy lub producenta marży stosowanej przez sklep. Dzięki wykorzystaniu tego narzędzia klient otrzyma fakturę papierową zawierającą dodatkową kolumnę z ceną po marży. Kolejną funkcją jest możliwość wydruku etykiet zamówionych towarów. Dla osób nie posiadających programy magazynowo- handlowego istnieje funkcja pozwalająca na wystawianie faktu.

Administracja:
Wersja aplikacji online umożliwa administrowanie użytkownikami sklepów detalicznych z poziomy centrali firmy kontrahenta. Klient sam może dodawać nowych użytkowników dla swoich pracowników. W prosty sposób możne nadać uprawnienia do wglądu w historię zamówień lub tylko do wysyłania zamówień poszczególnym osobom pracującym w sklepie.
Zostań użytkownikiem eHurtowni !

W ramach współpracy z Tradis każdy Klient posiadający komputer z dostępem do internetu, który zgłosi chęć korzystania z systemu zamówień elektronicznych, poprzez

  • wysłanie formularza ze strony www.tradis.ehurtownia.pl w zakładce zostań klientem lub
  • dzwoniąc na infolinię 0801 672 305

może bezpłatnie korzystać z eHurtowni.

Klienci Tradisu mogą także pobrać bezpłatną aplikację Mobiz_Tradis na smartfon lub tablet, która umożliwia przeglądanie i składanie zamówień poprzez urządzenia mobilne. W tym celu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie www.tradis.ehurtownia.pl.

Zapewniamy:

  • Profesjonalny system wspomagania użytkowników: Servicedesk oraz Działy Sprzedaży Elektronicznej w każdym Makroregionie
  • Pomoc w instalacji platformy i szkolenie użytkowników
  • Stały nadzór nad prawidłowym działaniem systemu
  • Natychmiastową reakcję na awarie systemu lub błędne funkcjonowanie
  • Ciągłą pracę nad rozbudową i udoskonalaniem systemu
  • Automatyczną, bezproblemową aktualizację aplikacji